Kände mig nervös igår inför dagens julspel och solosång. Men när det började dra ihop sig så kände jag hur nervositeten bara försvann! Kan det vara så att medicinen påverkar min ångest som jag alltid har haft inför att misslyckas?! Och att nu slipper jag den ångesten och därmed så blir jag inte heller så himla nervös?! Bara en tanke jag har, men skulle det inte kunna vara så?
Jag är också nöjd med min prestation. Applåderna talade om för mig att publiken gillade det och feedbacken från de andra i julspelet fick att må riktigt bra! 😄
Har en idé om att sjunga Ave Maria även på jobbet, på vår jullunch, då en kollega som går i pension så gärna hade velat höra den. Funderar....

Jag mår riktigt bra som ni kanske förstår. Men den förbannade huvudvärken hade jag gärna sluppit!!!

Men även om jag numera mår bra inombords så kommer julen att bli väldigt konstigt och kanske ett rent litet helvete?! Att umgås en hel dag och kväll och bara låtsas som om jag inget vet, att inga gamla minnen har dykt upp... Gode Gud giv mig styrka att klara detta! 🙏

Kommentera

Publiceras ej