Gud, giv mig styrka att klara av nästa vecka! 


Nästa vecka känns som en riktig utmaning! Imorgon, måndag, träffar jag diakonen samt körrep på kvällen med extra träning av solot till vårkonserten. 
Tisdag är jag iofs ledig hela dagen och därför har jag bokat in psykologen på förmiddagen. På eftermiddagen sjunger jag vårsånger på äldreboendet i samband med andakten. På kvällen ska jag provsjunga för Malmö Vokalensemble! 
Onsdag är det stödgruppen och temat är Skuld och skam. 
Torsdag-fredag är jag ensam hemma då min sambo är iväg på utb och kommer hem fredag kväll. 
Ja... jag har ju själv sagt ja till allting! Men samtidigt så var det inte tänkt så här från början då bl a stödgruppen är flyttad från förra veckan. Jag hoppas verkligen att jag inte bryter ihop där på onsdagskvällen. Jag är skiträdd för att dissociera... på nåt sätt känns det som jag blottar mig helt då, visar mig svag och skör... 

Är det nån som känner att dom skulle kunna ha tid att prata med mig, telefon eller mess, på torsdag kväll så får ni gärna säga det! Risken är att jag känner mig riktigt usel och istället håller mig för mig själv och undviker kontakt med andra människor. 

Då är det dags att ladda om inför en ny vecka med en god natts sömn! Sömnen är viktig för den kan vara nyckeln till att jag tar mig igenom detta!!

1 kommentarer

Anonym

23 Apr 2017 22:46

Jag är hemma igen på torsdag kväll. Du vet vem. Kramiz

Svar: Tack! Jo jag vet vem du är! 😉
Christina Hansson

Kommentera

Publiceras ej