Idag fick jag äntligen hämtat ut lådan med badkläderna som jag beställde! 

Efter nån timme så tog jag mod till mig och öppnade den också. Nu är iaf allt uppackat ur sina påsar. Har provat tankini-överdelarna också men det är ju inte de delarna som är problemet heller. Det är nederdelarna! 😱
Fråga mig inte vad det är som ligger till grund till detta. Möjligtvis en blandning av allt jag varit med om... men jag får ångest bara av att tänka på att andra ska kunna se mina ben utan att jag har långa byxor på mig! Jag har alltid haft nån konstig känsla av att visa mig barbent och kjol har jag vägrat ha på mig sen jag blev gammal nog att bestämma vad jag själv skulle ha på mig. Är väldigt obekväm med detta och jag vette tusan hur jag ens ska kunna övervinna ångesten och kunna ta mig till stranden?! Jag mår illa bara jag tänker på det!!
Jag vet inte heller om jag vill ha nån med mig som stöd för då kommer jag, om jag ska vara ärlig, att göra det enbart för att jag har en vän med mig och utan att tänka på mig själv och mitt eget mående...
Kanske med nån som jag kan och vågar säga hur jag mår? 

Men än så länge är det ju knappast nåt strandväder fast det är kanske nu jag skulle testa eftersom det inte finns så mycket folk på stranden? 

Kommentera

Publiceras ej