Midsommar! 
Regn ute och det blev även regn inombords. Tårarna var inte långt borta när jag blev påmind om min egen oduglighet. 
En väninna berättar att hon är gravid. Kändes som om ridån gick helt ner. Och så ska man säga "grattis" och se glad ut! Hur fan då?! Det är klart jag är glad för deras skull! Hon har äntligen hittat en man efter många år som singel så varför skulle dom inte försöka även om hon är 46 år gammal, dvs 2 år äldre än mig. Kanske är det mitt eget fel som kände att jag faktiskt har en väninna i vårt kompisgäng som inte heller har barn och därför kände jag mig inte så "udda"! I november blir jag den enda kvinnan vårt gäng som inte har barn... 
Jag vet inte ens om jag kommer orka hälsa på dom! Just nu känns allt för jävligt! "Gud, du är en riktig skitstövel! Bara så du vet!!"

Kommentera

Publiceras ej