Idag har det hänt så mycket så jag nästan tappat konceptet lite. 

I fredags eftermiddag slängde jag in en jobbansökan. Trodde nog egentligen inte riktigt på det då jag inte har utbildningen som de såg att man helst skulle ha. Men idag ringde dom och på fredag är jag inbokad på anställningsintervju!! 

I fredags fick jag också kontakt med dirigenten för Malmö Vokalensemble och ska bara återkomma med vilken tisdag som passar mig för en provsjungning! 

Och idag fick jag veta att min terapeut håller i 8 veckors kurser i Mindful Eating (fokus på ätstörningar) tillsammans med en läkare på psyk i Malmö. Kanske kan jag få en plats nästa termin! Om nu inte ätstörningsenheten tar emot mig. 

Men innan jag fick veta detta med kursen i Mindful Eating så lyckades jag berätta hur oerhört sviken och övergiven jag hade känt mig när hon inte skrivit upp tiden jag hade bokat med henne! Och sedan fortsatte vår session med att jag lyckades berätta mer om min skam över att hetsäta vid ångestpåslag men även att tankarna på att ta livet av mig skrämmer mig väldigt! 
Modigt!? Kanske men jag känner mig mer uppfylld av skam...

Sen har jag lyckats med att kladda ner papper idag! Målat alltså! Utan krav på att det skulle bli nåt. Tusan vad svårt det ska vara att bara kladda!!!

Kommentera

Publiceras ej