Har inte tränat på några månader men idag kom jag iväg på ett cg-pass! Cirkelgym passar mig bra. Fullt fokus på sig själv och stationen man befinner sig på men ändå i grupp! Fast idag var jag inte riktigt den där glada sociala personen som jag brukar vara. Glad och nöjd efteråt iaf och det är väl det som räknas?! 
Nu ska jag bara se till att planera in några fler pass...  
Har fått musik och övningar från Mediyogan så tänkte försöka få in det som rutin att göra ett litet yogapass hemma. Vem vet, till sist så kanske jag även fixar meditationsdelen?! Jag fattar inte riktigt varför den drar igång så mycket panik i mig. Jag vill bara fly från allt...
Har anmält mig till något som heter "Release and Replace". Handlar om att frigöra begränsningar som finns längst inne i kroppen, "roten till det onda" som hon kallar det för. Minst tre gånger ska vi träffas. Ska bli intressant om hon kan lyckas med att hjälpa mig lösa upp den där förbaskade knuten jag har i mage/bröstkorg. Får väl förbereda mig på en störtflod av tårar om det skulle bli så...

Kommentera

Publiceras ej