Idag gick så äntligen flytten av våra sängar och en del annat kom med på släpet också. Tre vändor totalt och i 28 graders värme... vi började tidigt, typ strax efter 9 just för att slippa värmen men det blev snabbt varmt och vi började med ca 25 grader... 😅
Men nu e vi på plats även om en del finns kvar och massor att packa upp. Men det tar vi efterhand. 

Ska träffa psykologen på torsdag igen. Får se om det blir behandling då. Jag känner mig mycket bättre nu än förra gången så kanske det blir EMDR. Skam finns fortfarande inom mig och jag önskar att jag enkelt skulle kunna sparka ut den men det finns inget enkelt sätt... ibland känns det som om jag bara vill ge upp för det känns som det kvittar hur många gånger jag intalar mig själv att det som hände är inte mitt fel! 



1 kommentarer

Anonym

03 Jun 2018 22:15

Kramiz

Kommentera

Publiceras ej