Hur är det ens möjligt?! Att skämmas för det man tänker på/fantiserar om?! 
Ja min hemlighet är att jag, för att kunna bli sexuellt upphetsad, fantiserar om våld och äldre män. Hur är det ens möjligt att jag tänder på det liksom?! Det som jag blev utsatt för som liten... jag skäms rejält för detta och det är endast ett fåtal som vetat om detta men nu vet ni som läser min blogg också det. Jag försöker tänka på att det var detta sättet som jag blev introducerad in i mitt sexliv, visserligen alldeles för tidigt men detta var ju det enda jag visste om. Det var ju så också att det faktiskt kunde vara väldigt skönt också och då kanske det inte är så himla konstigt att jag fantiserar om det men ändå liksom, det känns verkligen som ett tabu i min hjärna också! Jag skäms för det jag tänker på! 

Kommentera

Publiceras ej